Jumaat, 18 Mac 2011

Tiba2 aku teringat. kau.....♥♥

Salam moga2 sihat...

First sekali jgn pikir laen..

Tah tiba2 aku teringat zaman2 first dtg uum, mungkin sbb ramai mmber dah sem las tinggal nk blah jer.. Klu dipikirkan la boring gak duk dlm hutan nie sbnrnyer, cumer mungkin ader secebis / sehampar sejarah dan detik2 yg xkan aku luperkan.. (selagi ader gambar atau memory aku masih kuat).. Xsangka kedah nier byk tempat menarik.. igtkan pekan mati, yelar cuba pg alor star pukul 9mlm xder paper kedai bnyak tutup (org kedah jgn mrh yer)..

Nier maser sem1 dulu pg alor star smata2 nk tengok menara... cuber time skang kner tutuh gelak ar ngan mmber2 sepoi tol....


Giler gaya mcm paria jer.. (korg jgn kutuk plak time nier msih childish)




Tapi yang nier mmg la... susah gak klu tinggi sgt.. cber tengok nk amik duit pon kner masuk kt ATM.. hehe jgn mrh bro...


Yang nier beberape aksi menarik kat atas menara.....




Klu korang tengok la mamat sorang nier asyik nk masukan paip bomba kat dlm mulut jer.. igt shyisa.. nk sedut.....

Yang nier pulak posing pling macho tapi tahu dah jawapan.. orgnyer bukan aku....


Ini adalah Istana anak Bukit.. Perkatan terhalang kdg2 beri makna yg lain.... Damn pic...


Melihat sekitar pekan pd waktu dinihari







Hey diorang nier tengok pemandangan laien plak...



Ok nier jerla ingatan yg ader tu pon kabur jer sbb gambar xjelas... mcm ingatan aku gak ...heheh





p/s: jambu giler entry aku kali nier...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan