Rabu, 16 Mac 2011

kisah cinta bukan aku....




salam
sebelum guer berkongsi material2, nier nk kongsi jap feel ttg cinta... Nier adalah kisah benar dimana kejadian ini berlaku dirumah... ish skema plak bunyi... ini bukan kisah cinta aku taw, sbb aku mmng xpandai bab nier (btol xtipu punyer). ok mcm nier, ptg td tgh jogg bleh plak aku jumper ngan junior aku mcm biaser (xtegur sbb xbrapa kenal , klu kenal pon susah nk tegur inikan yg xkenal) . Tb2 jer aku teringat arwah mmber aku sbb tu mmg awek dier.... huhu sian dah arwah pon aku gelakan lg.

patut la minah tu pandang pelik jer kt aku, eh nier dh msuk tajuk laen nier. kita sambung balik dulu minah nier maser jd awek mmber aku tu mmg mcm pasangan ideal.. dekat 3tahun gak la... nk jadikan cerita masa rombongan gi pangkor ( habis tingkatan 5) ader la diorang wat lawak bodoh tahap dewa kayangan laa...

lebih kurang cam nier la dialog

member aku; korg tengok yus tu lebat giler (mcm org xbtol) dok sorang2 kt tepi batu tu.. ingat mutiara nak timbul per...

awek member: ish awak nier... bukan mutiara tapi duyung kot... tula malu sgt bila nk cakap ngan pompuan.. ops xcukup kot tu yg malu tu... hahaha

mmber lain ; xcukup per yer, cuber snyum skit nnt baru berseri... silau... memancar.... (mmg xbleh luper ayt nier)

aku : pergh!! (telinga mmg dah panas, hati jer leh kawal) klu jumper mutiara bleh wat gigi palsu aku nier, ala korang ingat syok ker couple2 time cam nier... aku jamin la balik jap gi ader yang gadoh....

pastu aku terus blah... bukan marah sgt dgn diorang tp agak2 la nk cakap pon depan org kot segan la jugak.. xlama pastu btol2 jd aper yg aku cakap. diorg clash tp bukan sbb aku la... tau sbb per mmg xlogik la klu pikir... hanyer sebab kener batu api, kes dengki la.. (kata kenal hati, 3 tahun kawan tp hampeh) hehe.. mungkin xder jodoh kot.. mmber aku nier pon sengal, org kata sikit nk percaya check la dulu... bile dah putus, dah tahu bender sbnar br nk angkat balik.. konferm awek tu kater sory g mati.. last2 btol2 mati... innalillahi wainna ilahi rajiuu'n... eksiden balik kejer (bukan pasal kes cinta yer)... lupa nak bagi tau awek member aku nier time tu form 3 budak lagi....

tapi btol orng kater cinta sgt besar maknanya... sebab tu aku xpenah bercinta (cinta dengan orang luar) walau raser teringin.. aku forbid diri untuk bercakap dgn wanita secara brhadapan.. sbb lbih selamat.. xkisah la nk cakap sombong ker garang ker... asal xsakit... haha bleh cayer ker..... percayerlah

lagi pon time tu kan masih sekolah.. bukan xboleh cinter boleh tp pndai la.. untuk aku mmg xbleh.. tah la aku pon xtau naper.. tp bagus gak sbb ader identity sendiri.. klu orng susah nak terima cara kita baik xpayah.. nnt nyusahkan diri.. klu bleh terima xper... lg satu sbb ialah terlalu sygkan duit... hahaha love money so much... dan xsuka ditanya soalan cepuk kemas cth.. hi dah makan.. (klu nk tolong blnjer xper gak)... tu yang xder smpi sekarang..... nier bukan promote yer (tau mmg xlaku pon)..
lebih baik dekatkan diri dengan ilahi n family... hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan