Ahad, 20 Mac 2011

Kenaper blog aku xder komen.... Gelap n xbeseri

Salam..

First skali.. hahahahahaha......

Xtau la sbb aper, mungkin tula yg ader gmbaran kt dlm kpla otak aku kot. tp sbenarnyer xberapa penting pon sbb blog nier dibuat tuk berkongsi material shj. Hr nier jer 6 org tnyer knaper xleh komen.. ( amboi2 komen mau.. tp follow.. Harrammm..) lg 1 aku xkisah pon nk follow ke x xjejaskan blog nier pon..

Sbnar nyer dulu aku wat gak la persis mcm blog nier agak menarik tp ader yg salah guner.. komen bukan2.. unsur2 xrated pon masuk skali... pada hal citer tajuk ttg software jer.. hampeh tol.. sbb tu skg nier blog aku di forbid untuk di komen...

pasal bckground wrna hitam tu.... tu jer kaler yg nmpak kusam.. hehe.. saper ckp xder org tengok blog nier... 1hr lebih 19 org tengok la.. klu x cayer tengok stats blog aku... (bukan korg leh tengok pon.. dh di hidden kan)

apsal aku mcm marh jer... releks2.... mmg marah beler aku kenangkn balik.. lbh kurang 745 software ader dlm blog lmer aku.. hancur dlm maser 1second jer... (cis dengki punyer org.. nasib baik aku xtau sper buat.. klu tak jd mcm citer die hard 4)..

Mental jugak aku dekat 1bulaan lebih gak la... mcm org putus cinta.. (tp xlar sgt mcm org cinta, makan tetap lalu, mandi bukan basah jer banjir terus... huhu) nasihat aku lar.. klu kiter tengok blog org cantik2 jgn kiter dengki... kita wat gak secantik diorg.. sbb bg sesetengah bloger, blog merupakan dunia kedua mereka.. sebelum dunia kedua yg sbnr iaitu kubur...

ok... tula knaper blog nier xberseri,.. tp klu der gak la yg dengki... xterkoba ngan kata ekau punyer dongki... hahahah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan