Isnin, 21 Mac 2011

Aku Budak Kachi....

Assalamuailaikum.... sumer..

Hari nier nak citer pasal Universiti yg aku duduk..

Xsangka lamer gak aku bertapa kt hutan sintok nier... Member dah start citer tmpt2 praktikal.. hampeh tol la.. (aku ader dkt 2 sem baru konvo, tu pon klu xrepaid).. Pastu diorg bukak citer pasal bukit kachi..

First time maser aku dtg UUM nier, aku kenal rumate aku tp maser tu blum jd rumate lg la... dier org pertama tegur aku.. yg best tu biler kitorang keluar tengok bapak aku ngan dier sembang baek punyer.. sejak tu selalu gak lar aku lepak2 ngan dier..

Nie lar pintu masuk ker DPP Bukit Kachi @ Bank rakyat & SME Bank...

Maser tu mmg syok la bilik aku.. Dok sorg jer, xder rumate.. tu yg bnyak wat eksperimen kt bilik... masak pakai seterika, masak sosej pki cerek.. paling best skali tido xder orang kacau.. hahaha..

Gambar member aku.. byk tol dier tolong aku maser aku dok sorg dulu.. dan waktu skg nier (thanks bro.. ko la kwn baek dunia akhirat.. aku doa ko kawen cepat dan hidup senang) kat atas meja tu utensil masak aku haha..

Nier antara suasana dlm bilik aku.. masuk kner pakai kasut (aku semayang kt bilik member jer..) mcm omputih tu.. western btol..











Tumpang bilik member tuk semahyang.. bilik aku teruk giler2...





Nier suasana bilik sebelum ader penghuni, meja mcm nak roboh jer aku dapat. Tp xkisah lar.. dok sorangn tur.. hehe.. Maser nier aku bawak 1 bantal (sekarang byk bantal)..











Pintu bilik aku memang susah nk bukak klu dah tinggal kunci... Memang safety dari pencuri tp kadang2 makan diri gak

Nier aku ngan member tgh mencuba pasang tombol pintu yg aku dh jahanamkan

Biler aku boring aku pon gi bilik romate aku skg nier...

Gambar memang sengaja kabur.. tuk mengelakan dr perasan terhap diri....

Kat kachi nier satu 1 kafe agak femes gak la dulu... nama dier kafe kak mona.. tp skg punyer kafe mmg lingkup... (lingkupkan student)... Mser tu ramai giler mkn kat kafer smpi kdg2 xder bender yg tinggal untuk dimakan...



ramaikan org.. cuber pg skg.. harrammm...

Tapi xsemestinya nak makan kat kafe jer.. ader maser turun mall.. rase ABC, Chiken Chop..perghh sedap tuu...



Persekitaran tempat aku tinggal memang nyaman, indah.. (mcm dlm rimba) tapi ader yg wat sepoi.. tahu pebendernyer.. Biler time nk g kelas.. nk masuk dalam wat assingmnt (maklumlah aku kan budak COB) mmg kdg2 maki gak la tunggu punyer lamer..

Nier lar bas paling laju dlm dunia... tunggu terus sampai...(makna sebaliknya)

Kat kachi nier ader la kafer, mall, mesin duit ATM... dan sikit jer sbnar nyer..huhu



Antara fasiliti yang ader kat Bukit Kachi nier.. eh silap Bank Rakyat..

Erm.. setakat nier tu jelar... (aku kner simpan gambar nier kt sini baru selamat, sbb laptop selalu rosak)

p/s: sbnar nyer banyak lg nk citer tp xder gambar... xder la ingatan... (memory minda aku sgt lemah untuk ingat mcm memory kucing) hehe


.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan