Isnin, 28 Februari 2011

Duit bukan segalanya...

salam...

Btol ker duit bukan segalanyer, bg aku duit adalah perkara kedua selepas makan yg akan aku pikirkan. aku tau mmg salah klu taksub dgn duit sbb jd mudharat dan melarat melarat. tp ada seseorg yg boleh aku panggil kawan (walau selalu gak pangkah2 dier) kdg2 ayat dier mmg bleh pkai...

org kedua yg berjaya patahkan semangat ketaksuban pd duit.. Nk tau siaper org pertama, dier org yg aku syg sgt.... klu bleh nk sgt kt tengok dier... she is my lovely mom.. hehe

k.. nk tau x aper kwn aku ckp pasal duit nier dialog dier...

kwn : woi yus.. dh2 la pikir pasal duit... ko bukan nk cari pon....
aku : mmg la dah aku tgh blajar... parent aku xkasi kjer.. (cakap org tua kner patuh...) klu aku pikir pon bukan susah kt ko....
kwn : btol2, naper haa ko suker sgt dgn duit...
aku : ermm.. ntah, sebab keinginan kot...
kwn : ok2, aper kater tb2 ko hilang keinginan 2.... raser2 duit 2 berharga ker...
aku : owhh... dah terkna... (dalam ht)

cis, mmg btol suka pangkah org la budak nier... hancur dah keinginan aku..

agak2, btol ker....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan