Sabtu, 27 November 2010

waktu exame di UUM







Nie antara kenangan yg xmungkin aku lupakan semenjak pengajian ku di UUM. Berlaku banjir disekitar kawasan UUM yang mengakibatkan exame ku ditunda... Fuhh!!.. nasib Baek... (untuk diri sendiri sbb x preparation pepon).








Tapi aku tetap bersyukur sbb masih ader peluang menjawab ditempat yg berhawa dingin serta berbumbung. Bnyak lg rakan2 yg tiada prasarana serta fasiliti yang memuaskan ketika mereka menduduki peperiksaan di luar sana.Jd belajar untuk brsyukur walau tidak dapat jwb dengan sebaik mungkin. Ada hikmah yg tersembunyi masih belum kita ketahui...



Kesian diorang , tp ttp cekal jwb peksa walu bwh terikan matahari


Bile lah aku nk habis blajar nier lmer sgt duk sini kdg2 boring kaw2 la...



Tiap kali msuk dewan msti aku melangok camnier... tiba2 xhingat aper yg aku blaja.. huhu

korg tengok la baper ramai student ada dlm dewan tu... ramai kot...

Pepon saya ingat mengucapkan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan